Veelgestelde vragen

Mijn internet doet het niet! Wat nu?

U maakt gebruik van onze internetaansluiting en constateert dat uw internet het niet doet.

Vaak kunt u dit probleem zelf al oplossen door het modem vijf minuten lang los te koppelen van de elektriciteit.
Het modem zoekt bij het opnieuw aansluiten zelf opnieuw verbinding. Wanneer u hierna merkt dat het internet nog steeds niet werkt, dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze helpdesk. Wij helpen u graag verder.

Neem contact met ons op...

088 235 236 3 Bereikbaar van ma t/m vr tussen 9:00 - 17:00

Of vul het formulier in

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Storingen &
mededelingen

Hier houden wij u op de hoogte van storingen of mededelingen over internet of telefonie. Wanneer u bij problemen hier niet de informatie vindt over een mogelijke storing, kunt u altijd contact opnemen met de helpdesk.

Interne storingen & mededelingen

Update webservers

01 augustus 2016 om 16:21

26-02-2016 Update webservers Omschrijving Start-tijd: 2016-02-26 21:00 Eind-tijd: +/- 10:30 Update webservers. Sommige website tijdelijk niet bereikbaar. Ook email is even buiten gebruik.

Lees meer Overzicht

Storingsoverzicht.nl feed

[open] Storing – Internet van XS4ALL

24 juli 2017 om 12:44


gemeld door Martin op 24-07-2017, 14:44 begintijd: 14:00, duur: Onbekend Als gevolg van een verstoring kunt u mogelijk geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, ku...

Lees meer
088 235 236 3

Bereikbaar van ma t/m vr tussen 9:00 - 17:00 uur

Remote support
tool

Met TeamViewer kunnen wij, met uw toestemming en alleen in het uiterste geval, uw computer op afstand ‘overnemen’ en de nodige aanpassingen doorvoeren.

Klik op het onderstaand icoontje om de tool te downloaden. Klik vervolgens op 'uitvoeren'.